torstai 4. marraskuuta 2010

Postipojan tuomisia viime ajoilta

Viime aikoina on postilaatikkoon tullut kivaa postia. Askartelukirppiksiltä sekä myös askartelukaupoista olen ostanut vähän kaikenlaista. Parista paikkaa tuli erilaisia papereita tuossa jo pari viikkoa sitten. Niitä en ole edes jaksanu kuvata. Tällä viikolla tuli kuitenkin parilta henkilöltä ostamani leimasimet sekä tänään hain postista Craftican tilauksen. 





Tällaisia tuli siis Crafticasta elikkäs Spellbindersin neliön muotoiset stanssit, Penny Blackin jouluinen leimasinsetti sekä Martha Stewartin lumihiutale lävistinsetti.




Tässä sitten ostamiani leimasimia askartelukirppiksiltä. Pari taitaa puuttuakin tuosta kuvasta. Tajusin vasta äsken kun koneelle jo olin ladannut. No eipä tuo haittaa. Nyt koitan saada tehtyä näistäkin ihanuuksista kortteja. Joulukortit menee kyllä edelle, mutta vaihtelun vuoksi välillä muutakin.

Paperinauhasta ja Paperellasta on myös tulossa paketit. Toisesta tilasin aika paljon kukkasia. Myös papereita yms. on tulossa. Ovat jo postissa odottamassa, joten aamulla ennen iltavuoroon menoa käytävä hakemassa. 

Ikuisuus projektinani mulla on meidän makkari, jossa on myös työpöytäni. Sieltä löytyy myös askartelutarvikkeeni. Tosin tällä hetkellä niitä on myös keittiön pöydällä ja olkkarin sohvalla. Vaatekaappi odottaa siivousta kuin myös työpöytäni. Tarkoitus ois saada askartelutarvikkeeni järjestykseen ja nyt mulla on muutama idea, joilla voisin saada järjestystä aikaan. Katsotaan kuinka onnistun ja voisin koittaa ottaa kuvia sitten kun olen saanut paikat ojennukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti